sommar

sandaler.barfota.regn.vind.vatten.strand.bikini.kofta.dofter.kärlek.sol.ljus.handduk.kramar.pussar.snacks.glass.musik.
resor.pengar.alkohol.shorts.kamera.djur.cykel.lugn.sommar.

Just nu har vi inte sett så mycket av en lovande sommar. Så som jag skrivit ovanför är sommar för mig. Delvis. Det är mitten på juni, än har jag inte invigit mina nya shorts med hög midja. Fortfarande är det lite kyligt för det tycker jag.

Jag gillar sommaren. Önskar den varade längre än bara några månader.
Hoppas på att det vänder nu och blir varmt, soligt, härligt.

Snart åker jag och viktor till gotland. Det längtar vi supermycket till! äta god mat, förhoppningsvis sola och bada och bara njuta av varandras sällskap.

hej!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0