packning på G

Då var det time för mig att börja packa ihop mitt, ett gäng flyttgubbar ska ta ner min tv, dvd och nån kartong kläder åt mig imorgon eftermiddag så jag slipper så mycket på flyget, och så får josefin och viktor en tv att underhålla sig med tills jag kommer och gör dom sällskap på torsdag.
Åh så jag längtar, vill bara att våren ska komma tillbaka till sthlm tills jag anländer, vill inte ha nå mer snö.

På torsdag förmiddag står en till IKEAtripp på schemat, vi ska handla grejer till mitt rum, och lite myssaker till våran lägenhet. Efter det blir det en storhandling, kyl och frys ska fyllas upp!

/ Isabell
Kommentarer
Postat av: Saba

trevligt :) då ses vi kanske i sommar:)

2010-04-06 @ 01:37:51
URL: http://sabiis.blogg.se/
Postat av: Pappa

Å vad vi längtar till du kommer hem igen:-)))

2010-04-07 @ 18:29:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0