gottgott

Idag väckte pappa mig och vi umgicks en stund innan han åkte iväg på utbildning. Jag gick och la mig igen och vi vaknade upp runt 10 jag och virre. Sen blev det lite dator och "frukost på soffan". Sen drog vi iväg Vi letade efter bekväma skor, men hittade inga.. inte jag iallafall. Sen åt vi på kungshallarna jag viktor och pappa, turistfälla säger många men jag tycker dom har god "lunchmat". Vi fick vinka pappa hejdå, kommer sakna att ha honom här!

Nu ligger vi utslagna i soffan, jag kollar på Arn och virre redigerar bilder? Det blir lugnt ikväll.. kanske badar badkar eller kollar film.

På Onsdag ska vi på bio och se the last song (förhandsvisning för guldmedlemmar på SF- sweet och helt gratis..) och på Torsdag ska jag och Isabell ut och kalasa!

Vi ses alla.

/Josefin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0