affärer,affärer,affärer.... affärer

Idag tog vi oss ut till Barkarby Outlet för att kolla Acne, Whyred, WESC osv. Ingen hittade någonting.. och hade vi hittat något hade pengarna inte räckt till. Då vet ni det! Efter det hoppade vi på pendeltåget in till stockholm igen och där bytte vi till tunnelbanan mot kista.


Jag shoppade en kort/mobil hållare som är perfekt att ha ute på galej eller när man bär ett plagg utan fickor. Viktor fann en baseballjacka. Supernice och självklart billigt..

Har sprungit mycket i affärer idag och jag talar nog inte bara för mig själv när jag säger att jag har benvärk, benvärk, benvärk. Ujujuj.

Vi kollar på bella&tyrashow och planerar att ha en luugn och skön kväll..  för imorgon är det dags för: TV-inspelning. Mer om det då!


Vi hörs!





Kommentarer
Postat av: Rauni

Åh, så Viktor fick sin baseballjacka till slut? Härligt! Kramar till er!

2010-04-16 @ 21:53:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0