hemma

Josefin åkte till jobbet innan jag och Isabell ens vaknat. Vi tog en rejäl sovmorgon och vaknade någon gång vid 11-12. Efter frukost begav sig issa ut på en promenad och utforskade farsta på egen hand. Dagen i övrigt har spenderats framför datorerna förutom när vi gjorde SHVINGODA plättar. Eller ja,  det var väl mer eller mindre Issa som gjorde allt, haha. Efter middagen bestämde jag mig för att vara lite nyttig, tog på mig joggingdojjorna och sprang en runda runt farsta. Haha, helvete vad dålig kondis man har alltså. Svettig och med blodsmak i munnen avslutade jag joggingturen med att hoppade in duschen.

Vi var nyss ner till Centrum och handlade lite chips och dricka. Nu ska vi se en film, Nanny diaries och direkt efter det börjar en annan film som heter Invincible som verkar bra!


gokväll, virre
Kommentarer
Postat av: susanne

Kul att ni rör på er, sticker ut själv på en liten joggingrunda strax. Får passa er så jag inte springer ifrån er!!

Ha det bra!!!

2010-05-02 @ 16:41:22
URL: http://vetgirigast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0