roligt på gång

Det händer mycket kul nu! Imorgon kommer min mamma och då blir det middag ute (igen!) och lite annat kul. Medan Isabell som ni läste tidigare var med en vän och strosade på stan och gjorde diverse saker, var jag, Viktor och Susanne och storhandlade. Sedan gick vi och åt middag på greken på hörnet. Vilken god mat. Mysigt litet ställe och det var bara så gott, det kan jag varmt rekommendera.

Jag har dessutom sökt till en distanskurs nu, affärsengelska. Håller tummarna, hade varit väldigt bra och nyttigt att läsa. På onsdag ska jag och Viktor på en informationsmässa gällande högskolor osv. osv.

På fredag ska vi på en tv-inspelning och vara publik! Mmm.. väldigt intressant ska det bli! Det blir såklart jag, Viktor och Isabell! På Lördag händer det också grejer, förhoppningsvis.. men det tar vi sen. Får återkomma närmare.. tänkte bara hinta lite om vad som är på gång.

Anyways, nu ligger vi i soffan och pratar. Susanne har fått en liten hörna i tv-rummet där vi ställt upp en tältsäng och hon ser ut att trivas här i "stugan".

Vi ses!

/Josefin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0