Prince of persia

Igår åkte vi en sväng till Skärholmen och ut till Rusta som ligger i Kungens kurva. Perfekt om man ska ha, som viktor i detta fallet, schampo och deo. Inne i stan bytte jag ett par skor och köpte två andra, vi åt lite mat och sen gick vi på bio och såg Prince of persia. Har aldrig tidigare suttit så långt ner som på rad 5 men vad bra platser det var! Det visar ju bara att det är mycket bättre sitta längre ner, bild och ljudmässigt. Innan filmen startade dansade en tjej magdans, var superkul. Något jag aldrig tidigare stött på hemma är att man klappar händerna efter att en film är färdig, ungefär som när man åker utomlands och landar med planet. Då klappar också alla händerna. Filmen var suveränt bra, kanske det bästa jag sett på länge. Så säger jag typ om allt jag ser, men faktiskt... faktiskt.

Idag ska jag iväg och jobba, börjar 15 slutar 23. Hoppas det blir lite sämre väder ute, blir fööör varmt annars. Sitter och kollar på project runway men ska nog gå och väcka viktor nu så vi kan äta lite frukost på balkongen, kanske, vi har nämligen ett getingbo ovanför fönstret och dom där rackarna ska alltid komma och jävlas när man äter. Det gillar vi inte.

Kram,
Josefin
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0