ohmaaaaan!

Första dagen på jobbet idag, jobbade från 11.00-23.00. Haha, kan väl säga att det sätter sina språr.

Har den senaste veckan varit så jäääkla less på att vara hemma och bara såsa framför datorn. Jag har haft för mycket energi och inte vetat hur den ska användas. Kan dock stolt, säga att detta arbtespass dödade mig totalt. Jag har aldrig längtat hem efter sängen så mycket som nu. MEN! Nog med gnäll, det har helt klart varit kul att jobba och gänget jag arbetade med var riktigt skönt!


LATERS PEEPS

Kommentarer
Postat av: ANETTE

Vilken snygging!!



Förstår att det har varit långsamt att vänta in "jobbstarten"...kul att det är full fart nu!



Du kommer säkert att vänja dig vid tempot...det brukar ju vara mycket att ta in till en början på ett nytt arbete...sedan går säkert jobbet på rutin, när du väl har kommit in i det!



Här har det varit "godagar" med riktigt bra väder...



Ha det gott!



Kram,

Anette

2010-05-18 @ 09:08:43
URL: http://ofeliashusblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0