att bara vara

Jobbet tar verkligen kål på en ibland, har jobbat varje helg många timmar nu sen 23e april och man blir trött. Imorgon jobbar jag första gången en veckodag och det ska bli skönt - då kanske man kommer in i det lättare. Nästa vecka är det kickoff, ska bli skitkul! Dessvärre är jag ledig lördag och då jobbar Viktor. Får se vad som hittas på då.. ensammen i storstan! Dator och tv kanske..

Det enda jag egentligen vill göra när jag inte jobbar är att bara vara. Ta det lugnt och inte stressa.

På torsdag åker Isabell hem i två veckor och då jobbar Viktor när jag är ledig och tvärtom, inte så kul nej. Idag har jag plöjt nästan en säsong av senaste top model. Snart ska vi se en riktig bölar-film.. och äta efterrätt.

Kram

/Josefin♥

Kommentarer
Postat av: ANETTE

Jag förstår dig precis...det beror kanske på att du träffar så mycket människor och att det är högljudt där du jobbar...då är det förstås jätteskönt att bara ta det lugnt när du är ledig...

Jag tycker ni är jätteduktiga som jobbar och klarar er så bra i en helt ny stad...det kommer säkert att ge er massor av nya erfarenheter...

Oj, nu kommer småflickorna nybadade och ska nattas.



Ha det bra!

Anette från hemstaden

2010-05-13 @ 21:01:12
URL: http://ofeliashusblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0