Luleå

Nu har jag och Josefin åkt hela vägen hem till de djupa urskogarna här uppe i norr för att hälsa på nära & kära. Idag har vi hunnit med endel, vi vaknade sisådär vid 9, haha. Upp ur sängen och hem till mig där Oskar och sofia gjorde plättar. Vi tog några och åkte vidare in till stan där vi sprang några ärenden åt Josefins mamma, jag klippte mig, köpte en thisha och hyrde film. aaaa..de var väl de vi gjorde på stan!

Några timmar framför tv och dator fick oss att åka till Måttsund och rasta vovven samt fota lite goa bilder och nu ligger vi här med 2 hyrfilmer + en chipspåse som vi inte orkar röra, idag..





/vickevire
Kommentarer
Postat av: ANETTE

Kul att ni är hemma igen...fast det har Ofelia redan berättat...med stora ögon kom hon hem efter sjösättningen igår och log: -Mamma, Viktor och Josefin är hemma!



Hoppas ni har tid att komma på Alvas kalas på fredag kl. 17.00...grillat och tårta blir det!



Kram,

Anette

2010-06-10 @ 10:31:09
URL: http://ofeliashusblogg.blogspot.com
Postat av: ANETTE

Underbara bilder från Måttsund, glömde jag ju att skriva!!

/Anette

2010-06-10 @ 10:32:47
URL: http://ofeliashusblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0