welovelidl

Vilket bra ställe! Billigt och bra för snålisar som oss (josefin och viktor), t ex. ett storpack med toapapper för typ
9,90.. hur bra är inte det på en skala! hähä.

Farsta centrum är riktigt fint faktiskt, med ett större utbud butiker än vad lilla Luleå har. Detta gör ju att man blir ganska bekväm av sig.. tex, så har jag inte ens varit och kikat alls i butikerna inne i stockholm. Iförsig kom jag ju igår, men har redan gjort av ett par hundralappar här i centrum..

Vädret är fantastiskt ute och vi har faktiskt tänkt åka in till gamla stan och sätta oss ner och bara njuta. 

Såhär bor vi:




/ Josefin
Kommentarer
Postat av: Anton Ersson

En storebror sitter med tårar i ögonen. Gurkan har växt upp! Jag längtar till jag får möjligheten att besöka er i Stockholm! Puss och kram! / Aowi!

2010-04-04 @ 21:37:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0