Upptagna..

Hejochhå! De senaste dagarna har varit smockade med planer och saker att göra så vi har helt enkelt inte haft tid att blogga. Josefin har haft fullt upp de två senaste dagarna medans jag, Isabell, Bengt & Johanna spenderat mycke tid på stan.
Igår besökte jag och Bengt josefins faster Agneta och hennes man Ulf på Stora Essingen där dem bjöd på en riktigt god middag. Det tackar vi för, ni ska få komma hit och kolla in vår lägenhet också, när ni är klar med allt flyttandes.

Idag åkte jag, Bengt, Isabell och Johanna in till stan för att strosa på lite affärer. Efter Bengt inhandlat en skjorta och ett par byxor slog vi oss ner på fiket La Rose och åt en dyr, men såväl god lunch. 25 spänn för en burk cola, yummie!

Vi har också hunnit med att besöka Gröna Lund och åka massa roliga karuseller. Jag åkte "Tilt" för första gången, ungefär som fritt fall fast man vickas ut högst uppe på toppen. HAHAH, jääävlar alltså, det var de roligaste jag gjort på länge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0