"plånboken är din"

Tidigare idag bestämde vi oss för att gå ner på utegården och grilla korv, dricka cola och leka i lekparken. Det var väldigt mysigt, om än lite kallt fortfarande.. men är man norrlänning så är man! Intill lekparken ligger ett dagis och när vi gungade som högst i gungorna ropade två små pojkar från dagiset "va snygga ni är!!", innan dem sprang sin väg, haha.

 



Sen massa dötid inne i lägenheten och så drog vi ner till Farsta centrum. Isabell åkte iväg och träffade en vän nyss så jag och Viktor gick hem igen och jag hann inte mer än att öppna mailen så ser jag att jag fått ett mail av Cimon. Han hade en tävling på sin blogg om en plånbok och man skulle motivera vad man tycker inte kan köpas med pengar, samt vad lycka är för en. Helt otroligt kul att vinna i en tävling där det för det första är många som deltagit, men också för att jag tydligen haft en bra motivering och tanke. Jag är väldigt glad och plånboken får såklart min fina Viktor.

Bilder kommer alla vänner!

/Josefin

Kommentarer
Postat av: susanne

ni är ju för söta...grilla korv och gunga! Om flyget går som planerat i morgon kan vi ses i stan för ett fika så får Viktor sina träningssaker. Om flyget är instält åker jag tåg och då hinner jag inte stanna.../S

2010-04-20 @ 09:30:35
URL: http://vetgirigast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0