Vapiano & Hellströms

Go' kväll!
Vid 19.00 kom Niclas och Mattias Bax, två kompisar till Isabell och hälsade på oss i lägenheten. Dem tog oss till Vapiano där jag, Josefin & Isabell åt var sin svingod pastamiddag!

Efter vi hetsat i oss maten drog vi vidare till Hellströms på söder. Där spenderade vi några timmar med Matte, Filippa och hennes vän som kommit från Sälen för att imorgon sticka vidare upp till Norrland. Josefin träffade även några bekanta som vi umgicks med innan vi återvände hem till farsta.

Nu har brudarna hoppat i säng och jag håller på att somna medans jag skriver här vid datorn. Så jag antar väl att jag också ska bege mig mot sängen, om jag inte vill vakna i soffan imorgon. God natt!

/Viktor











Kommentarer
Postat av: susanne

Hej

Kul att ni går ut och roar er. Hoppas att ni lär känna lite nytt folk "därnere". Det måste vara kul att hitta nya ställen som ni inte känner till. Jag ska i alla fall ta er på "Vetekatten" i morrn. Inte för att det är världens mest coola stället men något av en liten kulturpärla är det i alla fall. Har inte hittat några mysbrallor till V än, men jag tar med hans vårjacka (nytvättat och fin). Här är det häligt solig och varmt idag (+11). Rauni och Anders ska komma förbi och hämta J dator i eftermiddag. Allt är frid och fröjd, som vanligt! Vi sakar er lite i alla fall. Vi ses i morrn/S

2010-04-11 @ 14:51:13
URL: http://vetgirigast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0