Gammalt och glass!

Dagen började segt. Jag och Josefin satt inne i soffan till klockan 16.00 och hade inget att göra så vi bestämde oss för att åka in till stan. Vi hamnade på Weekday där josefin köpte sig en leopardmönstrad skjorta? tror jag, blus kanske det heter? what ever ni fattar.


När vi var klara i stan så åkte vi till Gamla Stan där vi vandrade runt och kollade på hus, restauranger och slottet. Hahah, sjukt kul det ser ut med alla dessa vakter. Man får nästan lust att springa in i deras lilla ruta och jävlas lite..

Efter någon timmas vandring sprang vi på en Loppis som Josefin ville gå in på. Jag var rätt less och ville egentligen hem men jag gick med på att gå in och kolla vad det var dem hade för något. Väl inne i butiken hittade josefin ett par vita Convers bland allt skräp pricis min storlek! Inte nog med det, dem kostade 60 spänn! Hahah, gissa om jag slog till?! Josefin hittade en jacka som hon fick ge en 20a för, så båda lämnade loppisen sjukt nöjda!
När vi väl var påväg hem fastnade vi utanför Ben & Jerrys glassbar och var tvugna att köpa en glass. Glassen var totaly AWESOME kan jag säga till alla er som sitter hemma utan B&J..!

Nu ligger vi båda hemma i soffan med våra datorer i knäna, snart dags för ett avkopplande bubbelbad och sen hopp i säng!

Snygga va?!

Laters hörrenini!
/ viktor
Kommentarer
Postat av: susanne

Nämen geeee er, vad mysigt det låtet. Loppis i gamla stan. Ni måste visa vart när jag kommer till byn. Kom ihåg att jag invaderar ert lugna härliga lilla näste den 12 kl 12. Då ni! Nu ska jag, Kjell och Hektor fika, duscha och sussa. God natt/S

2010-04-07 @ 21:48:23
URL: http://vetgirigast.blogspot.com
Postat av: ANETTE

Vilka fynd ni gjorde!

Skorna såg helt nya ut!!



Ni kommer att få bra kondis av allt promenerande hit och dit...det är ju inte illa...shoppa och motion på en och samma gång...haha!



Idag skjutsade jag Evelina på moppekursen åh, vad nervös hon var...jag frågade om hon ville att jag skulle följa med in....men nä, det hade tydligen blivit hur pinsamt som helst...



Ha det gott!



Kram,

Anette

2010-04-08 @ 09:20:59
URL: http://ofeliashusblog.blogspot.com
Postat av: Rauni

Och som om det inte vore nog så kommer jag också den 13 och hälsar på! Men det låter bra att ni kollar alla ställen så vet ni vart ni ska ta mig. Kram på er!

2010-04-08 @ 19:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0