en pizza tack

Idag har vi varit på jack-jakt. Vi har sökt igenom second hand butiker och såklart spanat in godingar från dyrare märken. Man kan ju alltid drömma! Dessutom så har vi suttit i solen och ätit glass, tittat på fåglar (haha!) och bevittnade ett par duvor som parade sig.. helt galet.

Sen mötte vi upp min mamma och åkte hem och hade lägenhetsvisning återigen. På kvällen blev det pizza på Vapiano. Sedan inhandlade vi DYRT godis på "ica to go", men sen fick vi fyra mackor av dom också. För de säljer bara dagsfärska mackor och vi kom dit i sista stund. Very nice indeed.









Pussis

/Josefin
Kommentarer
Postat av: Anton Ersson

jag vill också äta middag med er! saknar er! <3 / stole blol

2010-04-14 @ 00:22:32
Postat av: susanne

herregud vilken lyx, gratismackor från Ica. Vad säger man! Nån gång ska man ha tur. Jobbar hemma idag, sjukt ont i vänsterfoten efter mina två dagar i Stockholm. Måste vila dem lite. Ska snart sticka och hämta 2 jättestora smörgåstårtor ute i Rutvik till kvällens medlemsmöte (och som föreningens ordförnade mitt första medelmsmöte ever) i Svartöstadens Intresseförening. Vädermässigt är det dötrist i Lule idag. Tacka vet jag Stockholm i går, det var härligt! Ha de/S

2010-04-14 @ 14:40:45
URL: http://vetgirigast.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0