det luktar våfflor OBS! Gårdagens inlägg.

Mums! Fick ett infall imorse och sa till Viktor, spring ner till OK och köp mjölk och grädde. Sen satte vi igång, våffeljärnet var väl lite sisådär men fasiken vad goda och frasiga dom blev. Och ändå är jag ingen våffel-människa men..

Det är varmt ute men himlen är ganska mörk.. Jädra askmoln. Bara förstör! Vi vill ju ha hit pappor, systrar bröder och allt möjligt.. men med ett stort moln som hindrar allt och alla så går det ju kanske inte.

Vattnet är avstängt idag pga. rörarbeten osv. så vi väntar i princip nu på att det ska sättas igång så man kan borsta gaddarna, duscha.. diska. Dessutom håller dom på att fixa med något här utanför så alla entrer tas bort och så gräver dom och donar. Vi räknar med att dom tar våran ingång om någon dag, så länge dom är klara till sommaren känner jag att det är OK.

Idag blir det att åka en sväng ut till Gröna Lund och sen hoppas hoppas hoppas jag att min storebror kommer ♥

/Josefin
Kommentarer
Postat av: Rauni

Ni har så fin blogg. Jag älskar att läsa den och få veta vad ni gör och hur ni har det. Kram mamma Rauni

2010-04-22 @ 00:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0